JĘZYK POLSKI
MATEMATYKA
21 / 22.04.2020r.
ROZWIĄZUJĘ ZADANIA TEKSTOWE
Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń: 5 / str. 40. Zad. 1,2,3, / str.41 zad.5, 9 / str.42
23.04.2020r.
POZNAJĘ LICZBY CZTEROCYFROWE
Przepisz do zeszytu liczbę 3742, tak jak w podręczniku zad.2 / str.49
Wykonaj ustnie zad. 3 i 4 / str.49.
Przepisz do zeszytu działania z zad.5 / str.49 podręcznik.
Wykonaj w zeszycie ćwiczeń zad. 1,2,3,4 / str. 43
Proszę o przesłanie wykonanych zadań w ćwiczeniach na moją pocztę: blisdabrowka@gmail.com lub na messengera do dnia 24. 04.2020r.
J. ANGIELSKI
PLASTYKA:
Jeśli byliście już na stronie blockly games i wykonaliście zaproponowane ćwiczenia, to nie powinny Wam sprawić trudności kolejne tego typu zadania. Tym razem zaproponuję nieco więcej aplikacji, które przez zabawę przybliżają komputerowe kodowanie, będące wstępem do prawdziwego programowania. Prawdziwego, gdyż tworzenie algorytmów jest jego sensem. W przedstawionych wizualnych metodach tworzenia algorytmów każdy odnajdzie coś dla siebie. Przedstawione linki, to moje propozycje na początek, ale mam nadzieję, ze będą dla Was punktem wyjścia do dalszych poszukiwań. Ostatni link odsyła na stronę z wieloma innymi przykładami zabaw z kodowaniem. Przedstawione poniżej propozycje ćwiczeń przewidziane są na dwa tygodnie.
https://studio.code.org/s/frozen/stage/1/puzzle/1
https://runmarco.allcancode.com/?gid=a1e11ee0a5ad11e787a443147a739aff
https://matematykaprzyjazna.pl/tag/kodowanie/
ZAJĘCIA KREATYWNE:
TYGODNIOWY ZAKRES TREŚCI NAUCZANIA DO ZREALIZOWANIA W POSZCZEGÓLNYCH ODDZIAŁACH KLAS ORAZ SPOSÓB REALIZACJI TYCH TREŚCI
Klasa 3
Przedmiot edukacja wczesnoszkolna (przyroda, muzyka, zajęcia wyrównawcze/kreatywne), tygodniowy wymiar zajęć 3 godziny (1+1+1)
Nauczyciel: Elżbieta Adamczyk (e-mail do kontaktu: wedrowkiwczasie4@op.pl )
Dzień tygodnia
oraz zaplanowana liczba godzin |
Zakres treści nauczania | Sposób realizacji treści (np. spotkanie na czacie, webinarium,
konsultacje) |
Zadania dla ucznia
do wykonania w domu
|
Przewidywany czas wykonania zadania | Sposób monitorowania lub weryfikacji wiedzy i umiejętności | Uwagi |
Poniedziałek
1 godzina przyroda 20.04 |
Czego potrzebują rośliny żeby rosnąć? | Instrukcji hodowli na Massengerze, fb „Zajęcia kreatywne Świetlica” i stronie szkoły
|
Być jak Ignacy
https://bycjakignacy.pl/materialy-edukacyjne/jozef-hoffman z plików do pobrania (pomarańczowe) pobierz prezentację dla kl I-III. Życzę miłej zabawy w poznawanie osiągnięć polskiego naukowca Józefa Hofmanna w ramach 1 i 2 lekcji. Wykorzystaj wszystkie możliwości prezentacji. Zrób dowolny instrument perkusyjny. Dla chętnych: pozostałe 2 lekcje z prezentacji |
Od 15’ | Zrób dowolny instrument perkusyjny.
|
|
Poniedziałek
1 godzina muzyka |
Ćwiczymy do muzyki | Instrukcji na Massengerze, fb „Zajęcia kreatywne Świetlica” i stronie szkoły
|
Wybierz swoją ulubioną piosenkę i wymyśl do niej zestaw ćwiczeń.
https://www.youtube.com/watch?v=GHCqRsrQwNU Les Mills BORN TO MOVE | 6-7 year old class | Leisure World Colchester
|
22’12
Od 15’
|
Prześlijcie filmik lub zapamiętajcie układ ćwiczeń – poćwiczymy po powrocie do szkoły. | |
Poniedziałek
1 godzina zajęcia |
H jak Hofmann | Instrukcji na Massengerze i stronie szkoły | Poszukaj dowolnych 10 wyrazów z „H” i zrób do nich rysunki. | 20’ | prezentacja |
WYCHOWANIE FIZYCZNE:
Link poniżej: https://www.youtube.com/watch?v=SMkccyjsPDQ
1.Ćwiczenia ogólnorozwojowe dla początkujących – codzienne fit
https://www.youtube.com/watch?v=YiionQIlXSM
Poniżej link do rozgrzewki: https://www.youtube.com/watch?v=xrRsUL9HVj8
Następnie do próby szybkości uczeń przygotowuje się poprzez bieg z wysokim unoszeniem kolan 5 razy po 10 sekund. Później wykonaj 5 razy próbę szybkości Testu Zuchory – bieg w miejscu z wysokim unoszeniem kolan i klaskaniem pod kolanami. Liczymy ile razy uda nam się klasnąć w ciągu 10 sekund.
Link do Testu Zuchory: http://www.gimpszow-sport.vot.pl/files/isf_zuchory.pdf
3. Prawidłowe ubieranie a zdrowie.
Ubranie ograniczające swobodne poruszanie może zmienić prawidłowe wzorce ruchowe, a nawet prawidłowy tor oddechowy, co może być przyczyną przeciążenia narządu ruchu, dolegliwości bólowych kręgosłupa.
Wskazane są ubrania z naturalnych, oddychających materiałów, lekkie, nie ograniczające swobodnych ruchów. Biustonosz powinien być dopasowany, odpowiednio podtrzymujący biust (obciążenie kręgosłupa piersiowego i szyjnego). U osób z problemami z kręgosłupem najlepiej aby był zapinany z przodu, u osób z problemem w zakresie kręgosłupa szyjnego, barków górna część odzieży np., bluzki powinny być zapinane z przodu, tak aby nie było konieczności unoszenia rąk powyżej barków podczas np. zakładania czy ściągania odzieży przez głowę.
Nieprawidłowe są:
1. Obuwie na twardych podeszwach, na wysokich obcasach, wykonane z „nieoddychających” materiałów, niestabilne, niedopasowane, zbyt ciasne lub zbyt duże.
2. Obcisłe biustonosze, gorsety, ubrania, paski utrudniające prawidłowy przeponowy tor oddychania.
3. Nieprzewiewana odzież sprzyjająca zaburzeniom termoregulacji.
4. Zbyt ciężka odzież- obciążająca dodatkowo kręgosłup.
5. Zbyt ciasna odzież krępująca ruchy np. ciasne dżinsy utrudniające przeprost w stawie biodrowym podczas chodzenia.
link do informacji https://www.youtube.com/watch?v=DjW10fFpvIs