RAMOWY ROZKŁAD DNIA
grupa starsza- dzieci 5-6- letnie
7.30-8.30 |
Stworzenie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dziecięcym. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itp. Ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, słuchowe, gramatyczne, itp. Oglądanie książek, albumów, czasopism dziecięcych. Zajęcia z języka angielskiego. Prace porządkowe w sali. Przygotowanie do zajęć. |
8.30-9.00 | Ćwiczenia poranne.
Czynności higieniczne oraz przygotowanie |
9.00-9.30 | Śniadanie. |
9.30-11.30 | Zajęcia dydaktyczne, będące realizacją wybranych treści z
programu wychowania przedszkolnego. Zajęcia z języka angielskiego. Zajęcia z religii. Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe |
11.30-12.00 | Czynności higieniczne oraz przygotowanie do obiadu. |
12.00-12.30 | Obiad. |
12.30-13.00 | Odpoczynek-słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek,
wybranych pozycji z literatury dziecięcej. |
13.00-16.00 | Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne,
badawcze, zabawy ze śpiewem, działalność plastyczna, zabawy ruchowe. Ćwiczenia indywidualne dostosowane do możliwości dzieci, ćwiczenia grafomotoryczne. Zabawy dowolne Prace porządkowe w sali.
|
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
grupa młodsza – dzieci 3-4-5-letnie
8.00-9.00 | Stworzenie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dziecięcym.
Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itp. Ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, słuchowe, gramatyczne, itp. Oglądanie książek, albumów, czasopism dziecięcych. Zajęcia z języka angielskiego. Prace porządkowe w sali. Przygotowanie do zajęć. |
9.00- 9.30 | Ćwiczenia poranne.
Czynności higieniczne oraz przygotowanie do śniadania. |
9.30- 10.00 | Śniadanie. |
10.00-12.00 | Zajęcia dydaktyczne, będące realizacją wybranych treści
z programu wychowania przedszkolnego. Zajęcia z języka angielskiego. Zajęcia z religii. Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe |
12.00-12.30 | Czynności higieniczne oraz przygotowanie do obiadu. |
12.30-13.00 | Obiad. |
13.00-13.30 | Odpoczynek-słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek,
wybranych pozycji z literatury dziecięcej. |
13.30-16.00 | Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne,
badawcze, zabawy ze śpiewem, działalność plastyczna, zabawy ruchowe. Ćwiczenia indywidualne dostosowane do możliwości dzieci, ćwiczenia grafomotoryczne. Zabawy dowolne Prace porządkowe w sali.
|