Nauczanie zdalne
Drodzy Rodzice!
Od poniedziałku, 9 listopada br. zawieszone zostają zajęcia stacjonarne dla uczniów klas I-III szkół podstawowych. Tym samym, do 29 listopada br. przedłużone zostają zajęcia stacjonarne dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych.
Oznacza to, że uczniowie wszystkich klas szkół podstawowych do 29 listopada br. będą uczyć się wyłącznie w trybie zdalnym.
Nauka i opieka dla dzieci w przedszkolach, oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych i innych formach wychowania przedszkolnego pozostaje bez zmian.
Dla uczniów, którzy ze względu na niepełnosprawność lub np. warunki domowe nie będą mogli uczestniczyć w zajęciach realizowanych w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formie zdalnej w domu, dyrektor szkoły może zorganizować nauczanie stacjonarne lub zdalne w szkole (z wykorzystaniem komputerów i niezbędnego sprzętu znajdującego się w szkole). Wniosek proszę kierować na adres szkoły: szkoladabrowka@onet.eu
Opieka w świetlicach szkolnych oraz praca nauczycieli
Od poniedziałku, 9 listopada br. szkoła zapewnieni funkcjonowanie świetlicy szkolnej.
Świetlica od poniedziałku dostępna jest przede wszystkim dla Uczniów, których Rodzice bezpośrednio zaangażowani są w walkę z pandemią COVID-19. Proszę więc Tych Rodziców o przekazanie Wychowawcom do piątku informacji o obecności Dziecka w świetlicy. Wychowawcy przekazują listę dzieci do Pani Lucyny Seremak.
Nauczyciele oraz inni pracownicy szkół i placówek oświatowych w realizacji nauki zdalnej będą mogli zostać oddelegowani do pracy z domu z wyłączeniem przypadków, gdy jest to niezbędne do realizowania zadań na terenie placówki.
Konsultacje dla zdających egzaminy
W okresie zawieszenia zajęć stacjonarnych dyrektor szkoły może umożliwić uczniom klas ósmych konsultacje indywidualne lub w małych grupach, do 5 osób.
Olimpiady, turnieje i konkursy
W okresie zawieszenia zajęć stacjonarnych zostaną przeprowadzone zaplanowane olimpiady, turnieje i konkursy na terenie szkoły.
Dąbrówka , 8.11.2020 r. Bogusława Janik – Dyrektor ZSP w Dąbrówce
Leave a Comment