Materiały do pracy dla dzieci z oddziału ,,0” w dniach 23.03.2020- 27.03.2020
Temat tygodnia: Marcowa pogoda
Poniedziałek 23.03.2020 – ,,W marcu jak w garncu”
Praca z książką ,,Karty pracy cz.3” ( książka fioletowa).
– Obejrzyj zdjęcia i nazwij elementy pogody, rysuj po śladach str.44
– Uzupełnij swój kalendarz pogody ( przez cały tydzień obserwuj pogodę
i narysuj odpowiedni element pogody, nazywając dzień tygodnia) str.49
– Obejrzyj rysunek i powiedz ,,Co robi tata i dlaczego zasłania oczy?” str. 40 i 41
– Nazwij literę ,,C ,c’ z pomocą rodzica. Zaznacz w podany sposób literę ,,c, C”. Przeczytaj slaby, zdania wspólnie z rodzicami, a potem próbuj samodzielnie
str. 40 i 41
Wtorek 24.03.2020 – ,,Zmienna pogoda”
– Uzupełnij swój kalendarz pogody, nazwij dzień tygodnia str.49
Dokończ szlaczek według podanego rytmu str.49
– Uzupełnij brakujące fragmenty zdjęcia zgodnie z poleceniem str.45
– Przeczytaj samodzielnie lub z pomocą rodziców ,,kule, koła”, wykonaj zadania
zgodnie z poleceniem str.50
Środa 25.03.2020r – ,,Marcowi przyjaciele”
Praca z książką ,,Karty pracy cz.3” (książka fioletowa)
– Uzupełnij swój kalendarz pogody, nazwij dzień tygodnia str.49
– Rysuj szlaczki po śladzie, a potem samodzielnie – oceń swoją pracę znaczkiem str. 47
– Pokoloruj odpowiednią liczbę kratek pod każdą cyfrą, wybieraj różne kolory str. 44
– Utrwalaj poznane litery, podejmuj próby czytania- zdania pod obrazkiem str.42
Czwartek 26.03.2020 ,,Kalendarz pogody”
– Uzupełnij swój kalendarz pogody, nazwij dzień tygodnia str.49
– Rysuj garnki po śladach i pokoloruj wg. kodu barw str. 46.
Wykonaj ćwiczenie poniżej marcowych garnków z pogodą str.46
– Utrwalaj litery, przeczytaj sylaby tworząc wyrazy str.49
– Napisz po śladzie literę ,,C, c”, próbuj napisać samodzielnie według wzoru str. 43
Piątek 27.03.2020 ,,Co pływa? Co tonie? ”
– Uzupełnij swój kalendarz pogody, nazwij dzień tygodnia str.49
Na zakończenie zabawy możesz wykonać łódkę z papieru (składanka origami)
i sprawdzić czy pływa i dlaczego.
– Wykonaj ćwiczenia na podstawie przeprowadzonego doświadczenia str.51
Oglądnij swój kalendarz pogody str. 49
– Pomyśl i wyjaśnij przysłowie ,,W marcu jak w garncu”.
– Przypomnij nazwę aktualnego miesiąca.
– Wykonaj pracę plastyczną kredkami bądź farbami ,,Marcowa pogoda”